Zo werkt het

Een bus huren bij Festivalbusje werkt heel gemakkelijk. We hanteren duidelijke voorwaarden en een aantal simpele spelregels. Hieronder lees je een aantal veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan even contact met ons op, wij helpen je verder!

Moet ik de bus zelf ophalen?

Dat kan, maar hoeft niet. Je kunt de bus zelf de eerste dag ophalen bij onze vestiging Arnhem. In dat geval breng je de bus ook weer de laatste dag terug naar Arnhem. Maar we kunnen de bus tegen een meerprijs ook bij je brengen en ophalen. Jij mag kiezen!

Is de bus verzekerd?

Jazeker, wanneer je bij ons een bus huurt is de verzekering standaard inbegrepen. Wel is er een eigen risico van 500,- euro per schade gebeurtenis.

Ik kan de bus laten brengen en ophalen. Hoe werkt dat?

Heel simpel. Wij zorgen dat de bus op tijd voor je klaar staat op de afgesproken plaats, bijvoorbeeld bij je thuis. Het kan overigens ook zo zijn dat we de bus in overleg wat eerder brengen, dit is afhankelijk van onze planning. Ook halen we de bus weer op op de afgesproken plaats. Deze extra service kun je eenvoudig selecteren bij de aanvraag. De vrije kilometers gaan in vanaf Arnhem. Onze haal- en brengservice is exclusief brandstofkosten. Mocht er sprake zijn van eventuele parkeerkosten dan zijn deze altijd voor rekening van de boeker, hou daar dus even rekening mee. 

Hoeveel kilometers zitten bij de prijs in?

Goede vraag. Je kunt onbeperkt kilometers maken!

Wat voor een soort merk en type bus krijg ik?

Bij ons krijg je altijd een goed onderhouden kwaltiteitsbus van Renault, Ford, Mercedes-Benz, Opel of Volkswagen. Echte A-merken bussen die veilig en comfortabel zijn. 

Welk rijbewijs heb ik nodig?

Je hebt een geldig rijbewijs B nodig om een bus bij ons te huren.

Is er een mininimale huurperiode?

Huren is bij ons al vanaf 1 dag mogelijk. Je kunt de bus zo lang huren als je wilt. Je kunt dan onbeperkt kilometers maken. Dus ook voor een dagje uit kun je bij ons terecht. Wil je een busje langer huren voor een langere vakantie? Ga dan naar www.vancation.nl. 

Wat moet ik doen bij een schade?

Wanneer er sprake is van schade met een tegenpartij vul dan het schadeformulier in. Dit formulier ligt in het dashboardkastje van de bus. Verder verzoeken we je foto's te maken van de situatie en de schade. Breng ons altijd op de hoogte van de schade. De foto's kun je vast appen en het schadeformulier ontvangen we graag bij terugkomst. 

Wat moet je doen als je pech hebt?

Onze bussen worden goed onderhouden en zijn in uitstekende staat. Mocht je toch pech hebben dan bieden wij standaard pech hulp. Wanneer je echt niet verder kunt regelen we vervangend vervoer. Voor je vertrekt leggen we dit in alle rust aan je uit.

Wat gebeurt er als ik een boete krijg?

Boetes en zeker boete uit het buitenland komen vaak een paar weken later binnen. We berekenen in dat geval de boete door aan de hoofdboeker. Het bedrag van de boete wordt vermeerderd met 10,- euro administratiekosten. De boete dient binnen 5 werkdagen aan ons betaald te worden.

Hoe werkt het boeken?

Je kunt bij ons heel makkelijk een bus aanvragen via de site. Dat doe je hier. Na binnenkomst van je aanvraag controleren we de aanvraag en de beschikbaarheid. Vervolgens reageert ons team op je aanvraag. 

Wanneer moet ik betalen?

Je hoeft bij ons pas 1 week voor vertrek te betalen. Daarnaast hoef je bij ons geen aanbetaling te doen, dat is bij de meeste bedrjiven wel het geval. 

viande-durable-foto-0105---kopie-[800x600]
viande-durable-foto-0105---kopie-[800x600]